02 07 2021 - friday

publicerat i Notebook;
Fredag betyder vanligtvis helg. Men inte för mig denna helgen, jag har jobbhelg denna helgen. Men det känns helt okej efter tre lediga dagar! Helt ledig har jag inte varit då jag underhållt mig en hel del med att fixa med lägenheten, köpa grejer till ommålning och sånt samt det jobbigaste av allt enligt mig - packa ner alla mina saker och rensa... Jag är inte så bra på just den biten och därför kan det ta emot lite. Men, det har gått helt okej bra. Och jag har fått vara ledig, vilket inte sker så ofta för mig. Så jag ser fram emot att få jobba imorgon och på söndag! Sedan väntas tre till lediga dagar, hemskt mycket ledigt kan man tycka, men det behövs när man ska flytta vill jag lova.
Nu ska jag kolla på Young Royals på Netflix, en rekomendation om ni inte redan kikar på den. Puss och kram!

Kommentera inlägget här :