Monday

publicerat i Notebook;
Kan inte vänta tills höstmyset verkligen är här.
Sitter vid mitt lilla hemmakontor och kikar ut genom fönstret, alla dessa gyllene färger som finns i naturen nu är ju bara för fina. Allt mellan brunt, oreangerött och gult till lite grönt som inte riktigt försvunnit ännu. Vi är ju bara i början på hösten.
Vaknade tidigt idag, hade en mardröm om att jag hade glömt en del i min inlämning tills idag och sedan kom jag på att det inte bara var en dröm utan också sanning. Så jag gick upp och fixade med det och sedan blev det ett avsnitt av "Över bordet" med Tom & Petter. Härlig duo!
 
Sedan har väl bara dagen bestått av plugg och nu på kvällen har jag inga som helst planer, så blir att ta en promenad och sedan kolla någon film eller så. Ta det lugnt helt enkelt. Det var inte igår det hände, och kommer antagligen inte heller hända ikväll heller - men det är min ambition.
 
Ha en fin måndag darlings.

Kommentera inlägget här :